V rámci školenia sa zameriame na celý proces inventúry v Money S3. V priebehu školenia začneme zistením aktuálneho stavu skladu a zreálnením hodnoty skladu pomocou prepočtu obstarávacích cien. Následne si prejdeme celý proces inventúry od jej založenia a správneho nastavenia kritérií, cez zadanie napočítaných stavov v korekčných dokladoch až po jej uzavretie. Nevynecháme ani rôzne možnosti kontroly a korekcie načítaných stavov.
V tomto bloku si ukážeme dôležité kroky ešte pred založením inventúry ako je načítanie stavu zásob a hodnoty skladu a význam prepočtu obstarávacích cien.
Blok popisuje všetky možnosti pri zakladaní inventúry, akými sú: druh inventúry, doplnenie členov inventúrnej komisie, rozsah inventúry a ďalšie.
Tento blok je zameraný na tvorbu, význam inventúrnych dokladov a doplnenie inventúrneho stavu.
V tomto bloku sa venujeme výsledkom inventúry, ktoré budú zohľadnené v zostavách inventúrny súpis, inventúrne rozdiely, výsledky inventúr a v ďalších tlačových zostavách.
Blok popisuje správne ukončenie skladovej inventúry s načítaním evidenčného stavu a uložením korekčných dokladov v Money S3.
Minimálne potrebná verzia Money S3: 24.950
Školenie je k dispozícii počas CELÉHO ROKA od zakúpenia!
„Asi žiadna firma sa neteší na skladovú inventúru. Zaberie to mnoho cenného času zamestnancov a niekedy ani výsledky nepotešia. V tomto školení sa dozviete ako inventúru zvládnuť čo najefektívnejšie.“
Online školenie vedie
Školenie je tou správnou voľbou pre všetkých ktorú pracujú so skladovým hospodárstvom alebo majú na zodpovednosť za to, aby zostatok skladu zodpovedal realite. Či už robíte inventúru pravidelne alebo len z povinnosti raz za rok, či už ju robíte komplexne alebo ju delíte po častiach, tak toto školenie Vám ukáže ako to spraviť rýchlo a bez zbytočných prestojov.
On-line cez webový nástroj Livestorm
(nemusíte si nič inštalovať, na pripojenie od nás dostanete webový odkaz)
Zakúpením získate prístup k on-line školeniu pre 1 osobu a jeho záznam po skončení webinára.
Školenia si môžete zaplatiť online cez platobnú bránu alebo zálohovou faktúrou. V prípade záznamu obdržíte po zaplatení odkaz, cez ktorý môžete záznam webinára pozrieť, koľkokrát budete chcieť. V prípade živého vysielania obdržíte do pár desiatok minút prístup, pomocou ktorého sa na online školenie v deň konania prihlásite. Prístupy k vám dorazia z aplikácie Livestorm, v ktorej sa online školenie bude konať. Aby ste nezabudli, konanie seminára vám dvakrát pripomenieme - týždeň vopred a deň vopred.
Stačí, keď nám zavoláte alebo napíšete na obchodné oddelenie Money S3 a my vybavíme všetky vaše dotazy - telefón +421 249 212 323 | e-mail: obchod@money.sk
Rezervované miesto môžete prenechať náhradníkovi. Pokiaľ okolo seba nikoho takého nemáte, môžete rezerváciu zrušiť najneskôr 72 hodín pred termínom školenia a my vám vrátíme 100 % z jeho ceny. V takom prípade je potreba to učiniť písomnou formou, teda e-mailom na obchod@money.sk. U zrušenia rezervácie v kratšom čase než 72 hodín pred konaním školenia vám účastnicky poplatok prepadá.
Po zaplatení obdržíte do pár desiatok munút prístup, pomocou ktorého sa na online školenie v deň konania prihlásite. Prístupy k vám dorazia z aplikácie Livestorm, v ktorej sa online školenie bude konať. Aby ste nezabudli, konanie školenia vám pripomenieme týždeň a deň vopred.
Denis má viac ako šesťročné skúsenosti v odbore a v súčasnosti je senior softvérovým konzultantom pre účtovný softvér Money S3 v spoločnosti Seyfor.
Jeho vzdelávanie odštartovalo v oblasti IT v cestovnom a turistickom ruchu. Na vysokej škole sa zameral na podnikový manažment na Ekonomickej univerzite v Bratislave.
Je taktiež certifikovaným technikom pre e-Kasa zariadenia a postupne si ďalej rozširuje svoje znalosti na pozícii konzultanta.
V súčasnosti je jeho profesia zameraná predovšetkým na oblasť účtovníctva, kde má aj absolvovaný akreditovaný kurz účtovníctva. Okrem toho sa venuje aj oblasti skladov a predaja, ako aj rôznym externým softvérovým prepojeniam.