Všetky doklady na jednom mieste
U každého klienta v Adresári máte možnosť zobraziť všetky doklady, ktoré ste si počas vašej obchodné histórie vymenili. Faktúry, ponuky, objednávky, bankové doklady ..., všetko nájdete na jednom mieste.
Okrem dokladov si môžete zobraziť aj položky dokladov, takže hneď vidíte, aký tovar ste vášmu klientovi predali a aký od neho nakupovali.
„Predajný košík“ pre rýchle objednávky
Adresár vám pomôže aj v situácií, keď ste na schôdzke, príp. vám volá klient, a potrebuje čo najrýchlejšie nakúpiť alebo dostať od vás ponuku.
Stačí na karte klienta prejsť na záložku „Produkty“, vložiť produkt z vášho „Katalógu“ do „Predajného košíka“ a následne z týchto produktov rýchlo vygenerovať ponuku, objednávku alebo priamo faktúru – podľa toho, ako sa s klientom dohodnete.
Napojenie na Register platiteľov DPH
Money S3 je prepojené s Registrom platiteľov DPH, takže ihneď po vytvorení kontaktu v Adresári automaticky skontroluje, či je klient spoľahlivým platcom DPH. V Užívateľskej konfigurácií si pre istotu môžete nastaviť i automatickú kontrolu spoľahlivosti platcov DPH pri každom vystavení dokladu.
Systém mysli aj na prípady, kedy si do Adresára pridávate zahraničné firmy. V takomto prípade sa po zadaní IČ DPH môžete spojiť s registrom VIES a overiť, či táto firma je platcom DPH alebo nie.