Čo prepojenie umožňuje?
- Automatické prepojenie WooCommerce a účtovného softvéru Money S3 s možnosťou prispôsobenia na mieru.
- Prenos katalógu produktov z WooCommerce do Money S3.
- Prenos prijatých objednávok z WooCommerce do Money S3. Následné zmeny objednávok sa vykonávajú v Money S3.
- Rezerváciu tovaru v sklade Money S3 podľa prenesených objednávok.
- Synchronizáciu stavu zásob v WooCommerce podľa údajov z Money S3.
Intuitívny účtovný systém Money S3 je jedným z najpoužívanejších účtovných programov na Slovensku. Jeho prepojenie s e-shopom prostredníctvom integrácie Dativery ešte viac rozšíri jeho praktické možnosti. Integrácia poskytuje plne automatické prepojenie medzi oboma systémami, pričom ponecháva priestor na prispôsobenie podľa vašich potrieb, želaní a tiež firemných procesov.
Prenos prijatých objednávok z WooCommerce do Money S3
Pre koho je integrácia určená?
Integrácia je určená pre prevádzkovateľov e-shopov, ktorí vedú svoje sklady a účtovníctvo v systéme Money S3 a:
- chcú spracovať a odoslať objednávky z e-shopu v prostredí Money S3,
- potrebujú riadiť stavy zásob v Money S3,
- prevádzkujú niekoľko e-shopov a spravujú spoločné zásoby v Money S3,
- spolu s e-shopom prevádzkujú aj kamenné predajne, pričom využívajú spoločný sklad v Money S3.
Kroky k rozbehnutiu integrácie
Túto integráciu si môžete nainštalovať buď sami podľa inštruktážneho scenára, alebo sa môžete obrátiť na nášho partnera Dativery a ten vám most pripojí, cena implementácie pracovníkom Dativery je 815,6 €.
Samoinštalácia – scenár
1.
Pripojenie aplikácie WooCommerce
2.
Pripojenie aplikácie Money S3
Inštalácia pomocou integrátora
Parametre prepojenia
Je možné napojiť viac e-shopov na jednu účtovanú firmu v Money S3 a to pomocou viacerých prepojení.
Frekvencia automatických prenosov:
- Objednávky sa prenášajú do účtovného programu ihneď po vytvorení v e-shope
- Stav zásob sa prenáša do e-shopu po každom prenose objednávky alebo každú hodinu.
- Katalóg produktov a informácie o nich sa prenášajú raz denne v noci.
Prevádzka integrácie zahŕňa jej priebežnú aktualizáciu a technickú podporu.