S reklamáciami sa stretávajú firmy v rôznych odvetviach podnikania. Bez ohľadu na veľkosť vášho podniku, akonáhle poskytujete služby či predávate tovar, je pravdepodobné, že sa s reklamáciami stretnete. Te preto niekoľko dôvodov, prečo je dôležité evidovať reklamácie efektívne:
Pokiaľ komplexný systém na evidenciu reklamácií nemáte, alebo váš súčasný systém vykazuje nedostatočné výsledky, môže to byť signál, že je čas na zmenu. Tu sú niektoré znaky, ktoré naznačujú, že by ste mali zvážiť vylepšenie svojich reklamačných procesov:
TIP: Prevádzkujete e-shop? Prečítajte si o pravidlách vrátenia tovaru v e-commerce.
Efektívny účtovný softvér, ako je Money S3 vám dokáže pomôcť aj s evidenciou reklamácií. Vďaka modulu Servis môžete:
Money S3 si môžete vyskúšať na vlastnej koži vďaka bezplatnej verzií Štart S3. Zistíte, že proces reklamácií sa dá riešiť rýchlo a prehľadne.
Kedy má zamestnanec nárok na príspevok na rekreáciu Na to, aby bol zamestnávateľ povinný príspevok…
Buďte pripravení na rok 2025 Rok 2025 prináša množstvo legislatívnych zmien a noviniek, ktoré sme…
Tatra banka (API) Od verzie 25.100 je k dispozícii nová služba elektronického platobného styku Tatra…
Schválenie účtovnej závierky a návrhu na rozdelenie zisku Pravidlá zdaňovania podielov na zisku upravuje zákon…
Potvrdenie o zdaniteľných príjmoch: čo to je Celý formulár sa nazýva Potvrdenie o zdaniteľných príjmoch…
Príjem zo závislej činnosti – od jeho sumy sa odvíja všetko ostatné Východiskovým bodom v…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy