Od roku 2023 sa zaviedla nová povinnosť pre odberateľov – platiteľov DPH, ktorí neplatia svoje záväzky včas. Ak odberateľ úplne alebo čiastočne nezaplatí za dodanie tovaru alebo služby, z ktorých si uplatnil odpočet DPH, je povinný opraviť odpočítanú daň v rozsahu, v akom nezaplatil za dodaný tovar alebo služby. Povinnosť opraviť odpočítanú daň vzniká v tom zdaňovacom období, v ktorom uplynulo 100 dní od splatnosti záväzku.
V oddiele Povinnosť opraviť daň sa vypisuje zoznam Záväzkov a Prijatých faktúr, pri ktorých mohla vo vybranom zdaňovacom období vzniknúť povinnosť opraviť odpočítanú daň. Oddiel Možnosť opraviť opravu odpočítanej dane po dodatočnej úhrade obsahuje prehľad dokladov, pri ktorých je možné si DPH opätovne odpočítať.
Do novej verzie sme pripravili ďalšie funkcie a tlačové zostavy rozširujúce nový modul Mzdy a personalistika.
– Sociálne poistenie / Evidenčný list dôchodkového poistenia
– Daňové zostavy / Vyhlásenie na uplatnenie nezdaniteľnej časti a daňového bonusu
– Ďalšie zostavy / Potvrdenie o čistých príjmoch
– Ďalšie zostavy / Priemerný evidenčný stav zamestnancov
– Ďalšie zostavy / Stop stav zamestnancov
– Ďalšie zostavy / Prehľad čerpania dovolenky
Správa dát Zálohu agendy, ktorá vznikla vo verzii 24.950 na oficiálne nepodporovaných mutáciách OS Windows,…
Skladovú evidenciu môžete viesť aj v papierovej forme alebo napríklad v programe Excel. Obe možnosti…
Vyčítanie dokladov v PDF, JPEG či PNG? Žiadny problém! Modul Inbox bol rozšírený o vylepšenú funkcionalitu…
Jedno úložisko na všetky prijaté doklady Firmy často prijímajú faktúry a iné doklady na niekoľko…
Komplexné riešenie na spracovanie vašich prijatých dokladov Modul Inbox je z pohľadu používateľov významnou pomocou…
Modul Inbox – Nová elektronická schránka pre všetky doklady Nový modul Inbox vám umožní efektívnejšiu…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy