Úhrada služby Podpora a Aktualizácia prostredníctvom zákazníckeho portálu

Na uhradenie služby Podpora a Aktualizácia môžete využiť náš Zákaznícky portál. Platbu je možné uskutočniť elektronicky, po jej zaplatení budete mať Podporu a Aktualizáciu 2020 do hodiny aktivovanú. Výhodou je, že si službu môžete takto aktivovať kedykoľvek počas dňa.

1. Vytvorenie účtu na zákazníckom portáli

Pre jednoduchšiu komunikáciu a rýchlejší prístup k informáciám si čo najskôr vytvorte používateľský účet na adrese https://clientportal.money.sk/.

Prvé prihlásenie/registrácia prebieha prostredníctvom licenčného čísla, čo je šestnásťmiestny kód zložený z veľkých tlačených písmen a číslic. (Licenčné číslo je uvedené na licenčnom certifikáte, faktúre, a je tiež viditeľné na spodnej lište vášho Money S3.) Licenčné číslo sa zadáva bez pomlčiek.

Poznámka: Pri prvom prihlásení zadajte do formulára svoje kontaktné údaje, vrátane prihlasovacích, ktoré potom budete používať pri každom ďalšom prihlásení.

POZOR: Po registrácii počkajte na náš registrační e-mail. Bude obsahovať odkaz s aktivačnou adresou, na ktorej online dokončíte registráciu. Bez tohto kroku nebude váš účet fungovať. V prípade, že sa pokúsite prihlásiť skôr, zobrazí sa hláška, účet nie je aktivovaný alebo je zablokovaný.

Zaregistrovať sa môžete aj v prípade, kedy účet pre vašu firmu už existuje – pre rovnaké IČ a licenčné číslo si takto môžete vytvoriť ľubovoľné množstvo účtov s rôznymi prihlasovacími menami. Na jeden kontaktný e-mail možno zaregistrovať iba jeden klientsky účet. Ak chcete registrovať ďalší klientsky účet, zvoľte iný kontaktný e-mail. Registrácia sa vykonáva voľbou Registrovať, ktorú nájdete pod prihlasovacími údajmi. Musíte pri nej poznať svoje licenčné číslo.

Zabudnuté heslo

Ak zabudnete svoje prihlasovacie heslo, použite funkciu Zabudnuté heslo pod prihlasovacím formulárom. V takom prípade dostanete na zadaný e-mail, pokiaľ sa zhoduje s registrovaným e-mailom, odkaz, na ktorom si môžete vytvoriť nové heslo.

2. Objednávka služby Podpora a Aktualizácia cez zákaznícky portál

Po prihlásení na zákaznícky portál je možné službu Podpora a Aktualizácia objednať už na úvodnej stránke, na ktorej vás systém upozorňuje, že službu dosiaľ pre rok 2020 nemáte zakúpenú.

Pokračujte pomocou tlačidla Objednať.

3. Vytvorenie objednávky služby Podpora a Aktualizácia na zákazníckom portáli

Do objednávkového formulára doplňte potrebné údaje, zvoľte spôsob platby a pokračujte tlačidlom Odoslať.

4. Voľba spôsobu úhrady služby

Online

Online platba je najrýchlejším spôsobom vybavenia objednávky. Po odoslaní objednávkového formulára budete presmerovaní na stránku, kde si môžete vybrať spôsob úhrady Platobnou kartou, prípadne elektronickým prevodom cez Tatra bankuVÚB Unicredit bank, Slovenská sporiteľňa, ČSOB, Poštová banka, OTP Banka Slovensko, Prima banka Slovensko, Citibank Europe, ING Bank, mBank, J&T Banka, Oberbank, Privatbanka, BKS Bank alebo Fio.

Následne obdržíte e-mail s potvrdením objednávky a druhý e-mail s faktúrou.

Poznámka: Ak online platba z akéhokoľvek dôvodu neprebehne (napríklad je karta zablokovaná pro platbu na internete), do dvoch hodín vám e-mailom príde zálohová faktúra.

Zálohová faktúra

Na základe doručenej objednávky obdržíte zálohovú faktúru s platobnými údajmi. Po jej úhrade a pripísaní čiastky na náš účet vám zašleme jeden e-mail s potvrdením objednávky a druhý e-mail s faktúrou.

Nejnovější články

Účtovanie hotovosti, bankových účtov a platieb kartou v podvojnom účtovníctve

Peňažné prostriedky ako súčasť krátkodobého finančného majetku Z hľadiska členenia majetku sú peňažné prostriedky v…

19 decembra, 2024

Verzia 25.000: V súlade s legislatívou a pripravená na nový účtovný rok 2025

Dôležité informácie na úvod V prvom rade upozorňujeme, že verzia 25.000 je dostupná iba pre…

19 decembra, 2024

Zmeny a novinky Money S3 verzie 25.000

Pripravené zoznamy pre rok 2025 Do Pripravených zoznamov sme doplnili účtovné konštanty potrebné pre založenie…

19 decembra, 2024

Ako zálohovať dáta v účtovnom programe? Sú vaše dáta v bezpečí?

Prečo je dôležité riešiť zálohovanie dát? V dnešnej digitálnej dobe sú dáta neoddeliteľnou súčasťou každodenného…

19 decembra, 2024

Ako si zostaviť požiadavky na účtovný program

Analýza súčasných potrieb firmy Prvým krokom pri výbere účtovného programu je identifikácia aktuálnych potrieb vašej…

17 decembra, 2024

Ako stiahnuť a nainštalovať bezplatnú verziu Money S3

Prečo prejsť na účtovný program Money S3? Money S3 patrí medzi najpoužívanejšie účtovné softvéry na…

13 decembra, 2024

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

Cookie policy