Úhrada služby Podpora a Aktualizácia prostredníctvom zákazníckeho portálu

Na uhradenie služby Podpora a Aktualizácia môžete využiť náš Zákaznícky portál. Platbu je možné uskutočniť elektronicky, po jej zaplatení budete mať Podporu a Aktualizáciu 2020 do hodiny aktivovanú. Výhodou je, že si službu môžete takto aktivovať kedykoľvek počas dňa.

1. Vytvorenie účtu na zákazníckom portáli

Pre jednoduchšiu komunikáciu a rýchlejší prístup k informáciám si čo najskôr vytvorte používateľský účet na adrese https://clientportal.money.sk/.

Prvé prihlásenie/registrácia prebieha prostredníctvom licenčného čísla, čo je šestnásťmiestny kód zložený z veľkých tlačených písmen a číslic. (Licenčné číslo je uvedené na licenčnom certifikáte, faktúre, a je tiež viditeľné na spodnej lište vášho Money S3.) Licenčné číslo sa zadáva bez pomlčiek.

Poznámka: Pri prvom prihlásení zadajte do formulára svoje kontaktné údaje, vrátane prihlasovacích, ktoré potom budete používať pri každom ďalšom prihlásení.

POZOR: Po registrácii počkajte na náš registrační e-mail. Bude obsahovať odkaz s aktivačnou adresou, na ktorej online dokončíte registráciu. Bez tohto kroku nebude váš účet fungovať. V prípade, že sa pokúsite prihlásiť skôr, zobrazí sa hláška, účet nie je aktivovaný alebo je zablokovaný.

Zaregistrovať sa môžete aj v prípade, kedy účet pre vašu firmu už existuje – pre rovnaké IČ a licenčné číslo si takto môžete vytvoriť ľubovoľné množstvo účtov s rôznymi prihlasovacími menami. Na jeden kontaktný e-mail možno zaregistrovať iba jeden klientsky účet. Ak chcete registrovať ďalší klientsky účet, zvoľte iný kontaktný e-mail. Registrácia sa vykonáva voľbou Registrovať, ktorú nájdete pod prihlasovacími údajmi. Musíte pri nej poznať svoje licenčné číslo.

Zabudnuté heslo

Ak zabudnete svoje prihlasovacie heslo, použite funkciu Zabudnuté heslo pod prihlasovacím formulárom. V takom prípade dostanete na zadaný e-mail, pokiaľ sa zhoduje s registrovaným e-mailom, odkaz, na ktorom si môžete vytvoriť nové heslo.

2. Objednávka služby Podpora a Aktualizácia cez zákaznícky portál

Po prihlásení na zákaznícky portál je možné službu Podpora a Aktualizácia objednať už na úvodnej stránke, na ktorej vás systém upozorňuje, že službu dosiaľ pre rok 2020 nemáte zakúpenú.

Pokračujte pomocou tlačidla Objednať.

3. Vytvorenie objednávky služby Podpora a Aktualizácia na zákazníckom portáli

Do objednávkového formulára doplňte potrebné údaje, zvoľte spôsob platby a pokračujte tlačidlom Odoslať.

4. Voľba spôsobu úhrady služby

Online

Online platba je najrýchlejším spôsobom vybavenia objednávky. Po odoslaní objednávkového formulára budete presmerovaní na stránku, kde si môžete vybrať spôsob úhrady Platobnou kartou, prípadne elektronickým prevodom cez Tatra bankuVÚB Unicredit bank, Slovenská sporiteľňa, ČSOB, Poštová banka, OTP Banka Slovensko, Prima banka Slovensko, Citibank Europe, ING Bank, mBank, J&T Banka, Oberbank, Privatbanka, BKS Bank alebo Fio.

Následne obdržíte e-mail s potvrdením objednávky a druhý e-mail s faktúrou.

Poznámka: Ak online platba z akéhokoľvek dôvodu neprebehne (napríklad je karta zablokovaná pro platbu na internete), do dvoch hodín vám e-mailom príde zálohová faktúra.

Zálohová faktúra

Na základe doručenej objednávky obdržíte zálohovú faktúru s platobnými údajmi. Po jej úhrade a pripísaní čiastky na náš účet vám zašleme jeden e-mail s potvrdením objednávky a druhý e-mail s faktúrou.

Nejnovější články

Zmeny a novinky Money S3 verzie 24.952

Správa dát Zálohu agendy, ktorá vznikla vo verzii 24.950 na oficiálne nepodporovaných mutáciách OS Windows,…

21 novembra, 2024

Evidencia a riadenie zásob v účtovnom programe pre malé a stredné firmy

Skladovú evidenciu môžete viesť aj v papierovej forme alebo napríklad v programe Excel. Obe možnosti…

18 novembra, 2024

Prichádza Inbox Plus: Umožní vyčítať aj PDF faktúry

Vyčítanie dokladov v PDF, JPEG či PNG? Žiadny problém! Modul Inbox bol rozšírený o vylepšenú funkcionalitu…

7 novembra, 2024

Nový modul Inbox v Money S3 vás zbaví prepisovania prijatých dokladov

Jedno úložisko na všetky prijaté doklady Firmy často prijímajú faktúry a iné doklady na niekoľko…

7 novembra, 2024

Nový modul Inbox – vyčítajte svoje faktúry automaticky a archivujte elektronicky

Komplexné riešenie na spracovanie vašich prijatých dokladov Modul Inbox je z pohľadu používateľov významnou pomocou…

7 novembra, 2024

Nová verzia 24.950: Modul Inbox a 4 vylepšenia, ktoré uľahčia prácu s Money S3

Modul Inbox – Nová elektronická schránka pre všetky doklady Nový modul Inbox vám umožní efektívnejšiu…

7 novembra, 2024

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

Cookie policy