Vyúčtovanie náhrad za prekážky na strane zamestnávateľa – nová tlačová zostava
Pripravili sme novú tlačovú zostavu Vyúčtovanie náhrad za prekážky. Zostava poskytuje prehľad poskytnutých náhrad za prekážky na strane zamestnávateľa za vybraný mesiac. Zobrazuje zoznam zamestnancov, ktorí majú v danom mesiaci spracovanú mzdu s vyplatenou náhradou príjmu za prekážky alebo iné náhrady. Zostavu je možné vytlačiť alebo vyexportovať do excelu.
Pre používateľov, ktorí chcú požiadať o mimoriadny príspevok na udržanie pracovného miesta v súvislosti s pandémiou koronavírusu sú k dispozícii podklady pre vyplnenie výkazu pre priznaniepríspevku (opatrenie č. 1 pre zamestnávateľov, ktorí povinne zavreli prevádzky). Na tento účel použite pripravený formulár pre export do excelu (Nastavenie tlače – záložka Export do Excelu). Zoznam zamestnancov so všetkými údajmi potom môžete nakopírovať do originálneho formulára výkazu. Viac informácií o podmienkach poskytnutia príspevkov a výkazoch získate na www.pomahameludom.sk.
Preberanie adries a spojenia v dokladoch
Na Skladových dokladoch, Objednávkových dokladoch, Faktúrach prijatých a Faktúrach vystavených môžete pri ukladaní dokladu použiť funkciu OK a nový, ktorá uloží aktuálny doklad a zároveň ponúkne nový doklad na vystavenie. Táto funkcia ponechávala v novom doklade adresu z predchádzajúceho dokladu. Funkciu sme upravili a v novom doklade bude adresa prázdna.
Pri vybavovaní Objednávky prijatej pomocou Faktúry vystavenej sa prenášajú hodnoty polí do záložky Spojenie.
Modul Inbox – Nová elektronická schránka pre všetky doklady Nový modul Inbox vám umožní efektívnejšiu…
7 novembra, 2024
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.