Servisné zásahy, vyžadujúce vzdialené pripojenie na váš počítač, vieme riešiť efektívnejšie. Nemusíte už nič inštalovať, teraz vám budú stačiť len tri jednoduché kroky.
Kliknite na Money -> Nápoveda, kontakty -> TeamViewer – vzdialený servisný zásah. Potom už konzultantovi len nadiktujete kód, ktorý sa vám zobrazí na obrazovke a následne už sa konzultant môže pohybovať vo vašom prostredí Money S3.
Celé prepojenie teraz nezaberie viac než 20 sekúnd.
Presvedčte sa o tom v krátkom video návode od našich českých kolegov:
Kedy má zamestnanec nárok na príspevok na rekreáciu Na to, aby bol zamestnávateľ povinný príspevok…
Buďte pripravení na rok 2025 Rok 2025 prináša množstvo legislatívnych zmien a noviniek, ktoré sme…
Tatra banka (API) Od verzie 25.100 je k dispozícii nová služba elektronického platobného styku Tatra…
Schválenie účtovnej závierky a návrhu na rozdelenie zisku Pravidlá zdaňovania podielov na zisku upravuje zákon…
Potvrdenie o zdaniteľných príjmoch: čo to je Celý formulár sa nazýva Potvrdenie o zdaniteľných príjmoch…
Príjem zo závislej činnosti – od jeho sumy sa odvíja všetko ostatné Východiskovým bodom v…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy