Vážení zákazníci,
je to už viac ako 30 rokov, čo sa začal písať príbeh našej spoločnosti. V súčasnosti zastrešujeme viac ako 30 značiek, zamestnávame viac ako 1 600 zamestnancov, dosahujeme obrat viac ako 130 miliónov eur ročne a počet našich spokojných zákazníkov neustále rastie.
A pretože rozširujeme svoju pôsobnosť na nové globálne trhy, potrebujeme značku, ktorá sa dá používať na celom svete. Preto od 1. decembra 2022 meníme svoju identitu: Solitea sa stáva Seyforom.
Z právneho hľadiska sa premenovanie uskutoční zmenou obchodného názvu spoločnosti na Seyfor Slovensko, a.s. Rozhodujúcim dňom pro túto zmenu je 1. december 2022.
Spolu so zmenou obchodného mena meníme aj logo a identitu značky, čo zahŕňa aj zmenu e-mailových adries. Pôvodné e-mailové adresy zostávajú funkčné aj naďalej.
Garantujeme Vám, že táto zmena nebude mať pre Vás, našich obchodných partnerov, žiadne praktické dôsledky a v plnom rozsahu zostanú zachované služby, ktoré naša spoločnosť poskytuje. Všetky obchodné a právne vzťahy zostávajú v platnosti aj po zmene obchodného mena. Okrem vyššie uvedenej zmeny názvu spoločnosti, zostávajú v platnosti aj všetky kontaktné údaje zamestnancov.
Dovoľujeme si Vás zdvorilo požiadať, aby ste v obchodných dokumentoch a ostatných listinách (ako sú objednávky, faktúry, zmluvy a pod.) uvádzali po 1. 12. 2022 miesto Solitea Slovensko, a.s., už označenie spoločnosti Seyfor Slovensko, a.s., a to bez ohľadu na dátum zdaniteľného plnenia. Tj. primárnym kritériom pre voľbu názvu je dátum vystavenia dokumentu.
V prípade akýchkoľvek otázok či podnetov sme Vám naďalej k dispozícii na pôvodných miestach a e-mailových adresách.
Ďakujeme za pochopenie a tešíme sa na ďalšiu vzájomnú spoluprácu.
Správa dát Zálohu agendy, ktorá vznikla vo verzii 24.950 na oficiálne nepodporovaných mutáciách OS Windows,…
Skladovú evidenciu môžete viesť aj v papierovej forme alebo napríklad v programe Excel. Obe možnosti…
Vyčítanie dokladov v PDF, JPEG či PNG? Žiadny problém! Modul Inbox bol rozšírený o vylepšenú funkcionalitu…
Jedno úložisko na všetky prijaté doklady Firmy často prijímajú faktúry a iné doklady na niekoľko…
Komplexné riešenie na spracovanie vašich prijatých dokladov Modul Inbox je z pohľadu používateľov významnou pomocou…
Modul Inbox – Nová elektronická schránka pre všetky doklady Nový modul Inbox vám umožní efektívnejšiu…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.
Cookie policy