Novinky v Money

Z kinoškolení Money S3 sa stali on-line Minikurzy: zistite, čo najzaujímavejšie zaznelo

Bezplatné školenia organizujeme každý rok na jeseň, pre používateľov služby Podpora a aktualizácia. Obvykle sa stretávame v Bratislave, Žiline a Košiciach. Tento rok to však kvôli koronavírusu nebolo možné, a preto sme pripravili on-line verziu akcie. Registrovali ste sa a potom ste sa už len pripojili cez internet, zo svojej kancelárie alebo z domu. Tým ste ušetrili množstvo času a hlavne ste nemuseli chodiť do potenciálne rizikového prostredia medzi ďalších účastníkov.

Naším hlavným cieľom bolo, aby vám on-line minikurzy plnohodnotne nahradili stretnutie naživo. Preto sme zachovali rozsah prezentácie a mysleli sme aj na konzultácie. Pokiaľ ste v priebehu minikurzu mali akúkoľvek otázku, napísali ste ju do chatu a konzultanti vám na ňu odpovedali.

Namiesto osobných konzultácií v priestoroch kina ste si zarezervovali telefonickú konzultáciu na konkrétny čas. Takže ste nemuseli v kine čakať, až konzultant vybaví ľudí pred vami, ale venovali ste sa svojej vlastnej práci a v dohodnutý čas ste si zavolali.

Otázky a odpovede z tejto akcie nájdete tu.

Top novinky

Okrem zmien spojených s opatreniami kvôli koronavírusu sme tento rok do Money zapracovali množstvo užitočných vylepšení. Na minikurzoch sme vám tieto novinky predstavili a ukázali, ako ich v praxi využijete.

Napríklad v bankových a pokladničných dokladoch sa po novom zobrazuje aktuálny zostatok pokladne alebo účtu, a to pri uložení dokladu, ktorý práve vytvárate. Aktuálny stav je možné vidieť na prvý pohľad, takže na konci pracovnej doby len rýchlo skontrolujete, že všetko sedí, a idete domov s čistou hlavou.

V rámci pokladne a banky sme sa zamerali na párovanie platieb z bankových výpisov s faktúrami. Systém vám automaticky spáruje všetky položky s rovnakou čiastkou alebo variabilným symbolom, ale po novom vďaka pokročilým vyhľadávacím filtrom páruje aj položky, pri ktorých čiastka alebo variabilný symbol nie sú celkom zhodné. Vy potom iba potvrdíte, že s navrhnutým párovaním súhlasíte.

Celkovo sme vás zoznámili s desiatkami noviniek.

Plány na rok 2021

Tiež sme vám predstavili plány na budúci rok. Pripravujeme napríklad nový modul Zádržné, v ktorom môžete fakturovať dlhodobé záväzky. Ide hlavne o prípady, kedy sa platí pozastavená čiastka až po odovzdaní zákazky alebo po skončení záručnej doby.

Plánujeme aj rozpustenie rozdielu Aktíva vs. Pasíva v účtovných výkazoch, kde doposiaľ kvôli zaokrúhleniu na celé eurá vznikali nezrovnalosti a riadky výsledku hospodárenia sa kvôli tomu nerovnali. Po úprave si už nebudete musieť dáta upravovať manuálne, ale vyrovnanie v podobe rozpustenia rozdielu Money vykoná automaticky.

Zľava na S3 Automatic a E-shop konektor

Účasť na minikurze sa skutočne oplatila. Dozvedeli ste sa, ako efektívne pracovať s novinkami a navyše ste získali zľavy na rozširujúce moduly.

S3 Automatic ste si namiesto bežných 110 euro bez DPH mohli kúpiť za 90 euro bez DPH. Tento modul pomôže všetkým, ktorí majú napríklad e-shop a riešia stav zásob na sklade, či automatické zasielanie objednávok. Využijú ho aj tí, ktorí potrebujú mať stále aktuálne kurzy podľa NBS, odosielať účtenky do E-kasy, či dáta do iDokladu. Práve vďaka S3 Automatic automatizujete viac ako 14 procesov a ušetríte si tak hodiny administratívnej práce.

Modul E-shop konektor bolo možné zakúpiť namiesto za obvyklých 195 euro bez DPH, v zľave za 145 euro bez DPH. Vďaka nemu prepojíte e-shop s Money a údaje sa vám prenášajú z jedného systému do druhého.

Účastnícka zľava na oba moduly platí v deň konania Minikurzu a deň po skončení. Stačí zavolať na +421 249 212 323.

Otázky a odpovede z Minikurzu Money S3

Dobrý den, aktuálně nelze jednoduše jako ve fakturách přes roky kopírovat. Možností přenosu je pomocí XML přenosů – export a import. Pro bližší info lze využít Hotline 02 492 12345.

Aktuálne to je možné len zmenou Vlastnosti tlačiarne – 2 strany na 1 A4.

Dobrý deň. Všetky otázky a odpovede budú zverejnené na našom blogu.

Áno je to tak ako píšete. Môžeme zvážiť úpravu ako píšete.

Určite vzhľadom na početnosť tejto požiadavky ju dôkladne zvážime.

Aktuálne to v krátkodobom pláne nie je, do budúcna ale určite zvážime aj pre tieto doklady. Zatiaľ sa dá poradiť si cez XML export a import týchto dokladov z roka do roka ak ich je veľa.

Dobrý den, děkuji moc za námět. Zadám jej do systému a posunu jako námět.

Dobrý deň, kontrolu obratu DPH pre SK verziu aktuálne pripravujeme.

Dobrý den, záznam se souhrnnými informacemi budeme určitě účastníkům posílat, bude tedy možné v klidu projít celé video znovu.

Dobrý den, děkuji moc za námět. Zadám jej do systému a posunu k posouzení.

V závislosti od kompletu, ale zoznam doklade cez Účtovníctvo / Ďalšie zostavy / Stav záväzkov a pohľadávok. Ak pre účet napr. 311 tak Účtovníctvo / Saldo. Napr. Účtovníctvo / Ďalšie zostavy / Inventarizácia účtov

Dobrý deň, pri tlači karty zamestnanca si môžete zvoliť tlač neprítomností, v rámci nich je možné zistiť aj dni „čerpaných“ paragrafov podľa jednotlivých druhov. Pri pridávaní neprítomnosti typu paragraf (návšteva lekára, sprevádzanie člena rodiny), program automaticky kontroluje počet dní čerpania a na prekročenie limitu vás upozorní.

V zozname faktúr je možné cez jednoduchý filter vyfiltrovať či všetky doklady, ktoré môžu mať RCH ho aj naozaj majú vygenerovaný.

Ďakujeme za námet, zvážime zapracovanie.

Malo by to prebehnúť bez problémov. Problémy môžu nastať až keď by ste to neaktualizovali dlhšie – 2 roky a viac.

Dobrý deň, zatiaľ túto funkčnosť nepripravujeme. Ďakujeme za námet, posunieme na vývojové oddelenie.

Dobrý deň, zatiaľ riešenie výplaty podielov na zisku vo výpočte mzdy nie je v pláne na najbližšie verzie. V každom prípade posunieme váš námet na overenie a analýzu.

Taká zostava tam je, cez Réžia / Zamestnanci / Ďalšie zostavy / Prehľad čerpania dovolenky. Asi myslíte ohľadom tejto zostavy niečo konkrétne.

Také skratky existujú – Alt+P a Alt+K

Môžeme zvážiť pridanie novej verzie formulára, kde to nebude nutné takto členiť

Áno je to tak, lebo ráta s údajmi za obdobie predtým ako s počiatočným stavom. Dalo by sa to úpravou výkazu, čo ale môže byť trochu pracnejšie – vieme Vám ukázať v prípade záujmu ako nato.

Dobrý den, děkuji moc za námět. Zadám jej do systému a posunu k posouzení.

Áno, aktuálne je to tak ako vravíte – ak to potrebujete pravidelne. Dá sa to vyriešiť pridaním konkrétneho zoznamu minulého roka ako záložku na lištu a prepínanie bude oveľa rýchlejšie – pre postup kontaktujte prosím 02 492 12345.

Dobrý deň, zatiaľ sme sa nestretli s takouto požiadavkou, resp. s výhradou na použitie inej analytiky 331 pri preúčtovaní vyúčtovania mzdy. V každom prípade, Vašu pripomienku preveríme a posunieme na analýzu.

Dobrý deň, údaj, ktorý je uvedený v pomocnej tlačovej zostave je len pomôcka pre vytvorenie rezerv za nevyčerpané dovolenky, preto sa tam zobrazuje priemerná náhrada po decembri konkrétneho roku (tzn. náhrada, ktorá by mala platiť nasledujúci štvrťrok). V každom prípade, váš podnet prevezmeme ako námet na vytvorenie buď novej tlačovej zostavy, alebo doplnenie existujúcej

Predpokladám, že to hlási nejakú konkrétnu chybu – viete nás ohľadom toho kontaktovať na 02 492 12345?

Ďakujeme za námet. Dá sa to riešiť napr. filtrami ktoré si uložíte a len ich zakliknete a vidíte len požadované doklady.

Aktuálne také upozornenie dostupné nie je.

Dobrý deň, uvedené evidujeme, je to opravené vo verzií 20.902 – budeme Vás kontaktovať s linkom na inštaláciu

Otestovali sme si to a ponúka ho. Viete nám zavolať na 02 492 12345, nech to preveríme aký je u Vás problém?

Máte pravdu – preveríme prečo je to tak.

K dispozícii sú zostavy v menu Účtovníctvo / Kontrola úhrad – Dlžníci a Veritelia, kde vidíte počet dní po splatnosti a sumu.

Karty, na ktorých už boli pohyby nie je možné zmazať. Môžete ich ale skryť.

Bohužiaľ toto možné nie je aktuálne. Otázkou je prečo je to potrebné aj za staršie roky. Dalo by sa to napr. cez Účtovné analýzy alebo cez Účtovníctvo / Ďalšie zostavy / Dokladová inventúra.

Áno je to v pláne do najbližších verzií, takže ešte pred podaním výkazov

V krátkodobom pláne to nie je, ale do budúcna samozrejme môžeme takú úpravu zvážiť

Pôjde mail s linkom na video

Dobrý deň, áno máte pravdu, nastavenie odvodov je potrebné regulovať ručne. Aktuálne pripravujeme sadu kontrol, ktoré by vás mali postupne od sledovania správneho nastavenia odvodov odbremeniť. Prvé z nich by mali byť zapracované do programu už začiatkom budúceho roka.

Uvidíme podľa spätnej väzby 🙂

Úprimne by som povedal, že to už bolo opravené. Musíme preveriť prečo to nebolo uvoľnené do verzie pre zákazníkov 🙂

Áno dá sa to v prístupových právach pre konkrétneho používateľa – na jeho karte tlačidlo Filter agend hore.

Už sme sa s týmto námetom stretli a evidujeme to. Do budúcna zvážime zapracovanie.

Aktuálne je to možné len pri tlači v okne Nastavenie tlače / Vlastnosti / Vlastnosti a nastaviť tlač 2 strán na 1 A4 v konrktéenj tlačiarni. Áno dá sa vyfiltrovať mzdy za určité obdobie a vytlačiť ich naraz.

Bohužial aktuálne je nutné byť v roku z ktorého zostavu tlačíte.

Dobrý den, děkuji moc za námět. Nyní není bohužel možné říci, kdy bude tato problematika zpracována. Každopádně posouvám do systému jako námět.

Dobrý deň, mzdová agenda je vždy za kalendárny rok – spracovať mzdu a vytlačiť výplatné pásky bude potrebné v roku 2020 (fyzicky sa do neho prepnite a tam môžete výplatný lístok vytlačiť)

Zakázať nie, ale prednastaviť cez Money / Možnosti a nastavenia / Používateľská konfigurácia

Počítame, že by funkcia mala byť k dispozícii v niektorej z aktualizačných verzií začiatkom budúceho roka

máte pravdu, aktuálne tam taká možnosť nie je. Posunieme ako námet 🙂

Aktuálne to nie je možné, ale ďakujeme za námet, posunieme kolegom na analýzu na vývojové oddelenie

Cez modul Eshop konektor je možné posielať obrázky, iné pripojené dokumenty aktuálne nie. Posunieme ako námet.

Dobrý deň, nie je vyplnené vôbec nič alebo chýbajú len hodnoty pre DPH a hlavičky vyplnená je? Ideálne to doriešiť mimo tento formát napr telefonicky

Áno určite sa to dá aj tak. Volíte si tam dátumový rozsah.

Dobrý den, jedná se o časově náročnější akci, mohu ale určitě říci, že v průběhu příštího roku.

Je možné nastaviť úlohu na odosielanie upomienok, kde nastavíte len čas kedy sa majú posielať a pre ktoré doklady (koľko po splatnosti).

Áno, cez Účtovníctvo / Peňažný denník, Tlač zoznamu s medzisúčtom.

Do najbližšej verzie pripravujeme úpravu, vďaka ktorej už cenu PHM budete môcť zadať priamo na cestovnom príkaze pri výpočte nákladov

Na doklade vždy ostane taká predkontácia aká tam je, ale do zaúčtovania sa dá správna.

Fungovať by mal, takže to bude niečo konkrétne, možno nejaké prednastavenie – viete nás ohľadom toho kontaktovať na hotline 02 492 12345?

Predpokladám, že to súvisí s tou otázkou s inventúrou – odpovedané tam.

Dobrý den, děkuji moc za námět. Zadám jej do systému a posunu k posouzení a případnému zpracování.

Plánujeme úpravu, aby bolo možné započítať aj takéto doklady

Dobrý den, do budoucna máme v plánu rozšířit Money S3 také o webové řešení, určitě tedy bude možné spustit program také například na MACu a podobně.

Áno je to možné, je nato potrebný modul Editácia zahraničných sadzieb DPH

Aj v JU sa ale úhrada zaúčtuje podľa zaúčtovania na prvotnom doklade (predkontácia sa nezmení, ale v zaúčtovaní to vidno)

V používateľskej konfigurácii alebo v typoch dokladov si môžete nastaviť bankové účty a pokladnice, ktoré chcete, aby sa automaticky ponúkali pri pridaní bankového alebo pokladničného dokladu. Ak by ste s nastavením potrebovali pomôcť, kontaktujte našu linku technickej podpory 02 492 12345

Dobrý den, pokud se jedná o faktury přijaté nebo vydané, tak lze v seznamu dokladů využít ve spodní části záložku s rokem a doklad z roku minulého zkopírovat.

Áno cez Money / Možnosti a nastavenia / Používateľská konfigurácia / Banka

Zakliknutím konkrétnych volieb a zadaním požadovaných hodnôt viete obmedziť tlačený výstup.

Nejnovější články

Zmeny a novinky Money S3 verzie 24.952

Správa dát Zálohu agendy, ktorá vznikla vo verzii 24.950 na oficiálne nepodporovaných mutáciách OS Windows,…

21 novembra, 2024

Evidencia a riadenie zásob v účtovnom programe pre malé a stredné firmy

Skladovú evidenciu môžete viesť aj v papierovej forme alebo napríklad v programe Excel. Obe možnosti…

18 novembra, 2024

Prichádza Inbox Plus: Umožní vyčítať aj PDF faktúry

Vyčítanie dokladov v PDF, JPEG či PNG? Žiadny problém! Modul Inbox bol rozšírený o vylepšenú funkcionalitu…

7 novembra, 2024

Nový modul Inbox v Money S3 vás zbaví prepisovania prijatých dokladov

Jedno úložisko na všetky prijaté doklady Firmy často prijímajú faktúry a iné doklady na niekoľko…

7 novembra, 2024

Nový modul Inbox – vyčítajte svoje faktúry automaticky a archivujte elektronicky

Komplexné riešenie na spracovanie vašich prijatých dokladov Modul Inbox je z pohľadu používateľov významnou pomocou…

7 novembra, 2024

Nová verzia 24.950: Modul Inbox a 4 vylepšenia, ktoré uľahčia prácu s Money S3

Modul Inbox – Nová elektronická schránka pre všetky doklady Nový modul Inbox vám umožní efektívnejšiu…

7 novembra, 2024

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejjednodušší použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

Cookie policy