Na uhradenie služby Podpora a Aktualizácia môžete využiť náš Zákaznícky portál. Platbu je možné uskutočniť elektronicky, po jej zaplatení budete mať Podporu a Aktualizáciu 2020 do hodiny aktivovanú. Výhodou je, že si službu môžete takto aktivovať kedykoľvek počas dňa.
1. Vytvorenie účtu na zákazníckom portáli
Pre jednoduchšiu komunikáciu a rýchlejší prístup k informáciám si čo najskôr vytvorte používateľský účet na adrese https://clientportal.money.sk/.
Prvé prihlásenie/registrácia prebieha prostredníctvom licenčného čísla, čo je šestnásťmiestny kód zložený z veľkých tlačených písmen a číslic. (Licenčné číslo je uvedené na licenčnom certifikáte, faktúre, a je tiež viditeľné na spodnej lište vášho Money S3.) Licenčné číslo sa zadáva bez pomlčiek.
Poznámka: Pri prvom prihlásení zadajte do formulára svoje kontaktné údaje, vrátane prihlasovacích, ktoré potom budete používať pri každom ďalšom prihlásení.
POZOR: Po registrácii počkajte na náš registrační e-mail. Bude obsahovať odkaz s aktivačnou adresou, na ktorej online dokončíte registráciu. Bez tohto kroku nebude váš účet fungovať. V prípade, že sa pokúsite prihlásiť skôr, zobrazí sa hláška, účet nie je aktivovaný alebo je zablokovaný.
Zaregistrovať sa môžete aj v prípade, kedy účet pre vašu firmu už existuje – pre rovnaké IČ a licenčné číslo si takto môžete vytvoriť ľubovoľné množstvo účtov s rôznymi prihlasovacími menami. Na jeden kontaktný e-mail možno zaregistrovať iba jeden klientsky účet. Ak chcete registrovať ďalší klientsky účet, zvoľte iný kontaktný e-mail. Registrácia sa vykonáva voľbou Registrovať, ktorú nájdete pod prihlasovacími údajmi. Musíte pri nej poznať svoje licenčné číslo.
Zabudnuté heslo
Ak zabudnete svoje prihlasovacie heslo, použite funkciu Zabudnuté heslo pod prihlasovacím formulárom. V takom prípade dostanete na zadaný e-mail, pokiaľ sa zhoduje s registrovaným e-mailom, odkaz, na ktorom si môžete vytvoriť nové heslo.
2. Objednávka služby Podpora a Aktualizácia cez zákaznícky portál
Po prihlásení na zákaznícky portál je možné službu Podpora a Aktualizácia objednať už na úvodnej stránke, na ktorej vás systém upozorňuje, že službu dosiaľ pre rok 2020 nemáte zakúpenú.
Pokračujte pomocou tlačidla Objednať.
3. Vytvorenie objednávky služby Podpora a Aktualizácia na zákazníckom portáli
Do objednávkového formulára doplňte potrebné údaje, zvoľte spôsob platby a pokračujte tlačidlom Odoslať.
4. Voľba spôsobu úhrady služby
Online
Online platba je najrýchlejším spôsobom vybavenia objednávky. Po odoslaní objednávkového formulára budete presmerovaní na stránku, kde si môžete vybrať spôsob úhrady Platobnou kartou, prípadne elektronickým prevodom cez Tatra banku, VÚB , Unicredit bank, Slovenská sporiteľňa, ČSOB, Poštová banka, OTP Banka Slovensko, Prima banka Slovensko, Citibank Europe, ING Bank, mBank, J&T Banka, Oberbank, Privatbanka, BKS Bank alebo Fio.
Následne obdržíte e-mail s potvrdením objednávky a druhý e-mail s faktúrou.
Poznámka: Ak online platba z akéhokoľvek dôvodu neprebehne (napríklad je karta zablokovaná pro platbu na internete), do dvoch hodín vám e-mailom príde zálohová faktúra.
Zálohová faktúra
Na základe doručenej objednávky obdržíte zálohovú faktúru s platobnými údajmi. Po jej úhrade a pripísaní čiastky na náš účet vám zašleme jeden e-mail s potvrdením objednávky a druhý e-mail s faktúrou.
Boli informácie v článku užitočné?
Hodnotenie iba pre užívateľov nášho blogu.
Aktualizujte si svoje Money S3
Stiahnite si poslednú verziu Money S3 cez klientský portál.