Dva roky dozadu sa začal postupný nábeh na systém elektronickej evidencie platieb - eKasa, na aktiváciu ktorého bolo potrebné zo strany podnikateľov stiahnuť si identifikačné a autentifikačné súbory z portálu Finančnej správy. Nakoľko platnosť autentifikačných údajov po dvoch rokoch vyprší a je potrebné ich stiahnuť a nahrať znova do eKasa zariadenia.
2-ročná platnosť autentifikačných údajov sa počíta od ich stiahnutia z portálu Finančnej správy a nie od termínu ich nahratia do zariadenia. Preto sa potreba výmeny certifikátu dotkne v najbližších mesiacoch skoro všetkých používateľov eKasy.
Po skončení platnosti autentifikačných údajov nebude možné eKasa zariadenie používať, preto odporúčame nečakať s výmenou na posednú chvíľu.
Čo to znamená pre podnikateľov?
- Nutnosť prihlásiť sa na portál Finančnej správy a požiadať o nové autentifikačné údaje (staré môžu ponechať platné, zneplatnia sa automaticky po uplynutí platnosti).
- Pri ich generovaní je NUTNÉ zadať to isté heslo, ktoré ste zadali pri generovaní pôvodných údajov. Ak zadáte nové heslo, zmena údajov v zariadení je možná, no časovo náročnejšia.
- Stiahnite nové autent. údaje do PC (súbor s príponou .xml)
- Nové údaje do zariadenia nahrať pred uplynutím platnosti pôvodných údajov.
- Nahrať nové autentifikačné údaje do zariadenia možno vo vlastnej réžii (návod pre FiskalPro nájdete TU) alebo sa môžu obrátiť na svojho dodávateľa zariadenia.
Potrebujete pomôcť?
V prípade záujmu o asistenciu z našej strany si objednajte servisný zásah e-mailom na adrese obchod@money.sk – do prílohy priložte vygenerovaný xml súbor a do textu napíšte telefonický kontakt na predajňu Ak máte viac predajní / viac zariadení, je potrebné v objednávke špecifikovať, ktorý súbor je určený pre ktorú predajňu! Autentifikačné súbory sa vzťahujú vždy ku konkrétnemu identifikačnému súboru, ktorý už je v eKase nahratý, je teda potrebné správne priradiť nový autent. súbor na správne zariadenie.
Na základe Vašej objednávky Vás budeme kontaktovať na uvedenom tel. čísle, pre aktualizáciu eKasa údajov sa budeme potrebovať vzdialene prihlásiť na zariadenie.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na linke technickej podpory:
- Money S3 – 02 49 21 23 45
- Money S4 a Money S5 – 02-49 21 23 44.
Boli informácie v článku užitočné?
Hodnotenie iba pre užívateľov nášho blogu.
Aktualizujte si svoje Money S3
Stiahnite si poslednú verziu Money S3 cez klientský portál.