V utorok Finančná správa pristúpila k výmene certifikátov na serveri eKasy. Novým certifikátom sa museli prispôsobiť všetky zariadenia. Vaše zariadenie sa zaktualizuje automaticky, môže to však vyžadovať jeho reštart.
Príznakom, že Vaša eKasa vyžaduje reštart je chyba pri odosielaní dokladov alebo tlač výhradne off-line dokladov v priebehu posledných dní.
Postup reštartu:
- Na počítač, ku ktorému máte pripojenú eKasu si stiahnite aplikáciu z odkazu Reštart Diebold.
- Spustite inštalačný súbor a nainštalujte aplikáciu. Aplikácia sa automaticky spustí a po vykonaní potrebných operácii Vás vyzve na reštart počítača.
- Reštartujte počítač.
- Overte funkčnosť eKasy (napr. odoslaním skúšobného vkladu).
Ak máte k postupu akékoľvek otázky, kontaktuje nás na linke technickej podpory:
Money S3: +421 249 212 345
Money S4/S5: +421 249 212 344
alebo na klientskom portáli.
Boli informácie v článku užitočné?
Hodnotenie iba pre užívateľov nášho blogu.