Zákaznícky portál Money S3 - návod na použitie
V rámci Zákazníckeho portálu na našej stránke www.money.sk, majú používatelia licencovaných produktov Money S3, ktorí majú aktivovanú službu Podpora a aktualizácia, možnosť zadať otázku cez On-line internetovú technickú podporu a zadať On-line objednávku servisného zásahu. Registrovaní zákazníci používajúci Štart verziu majú možnosť využiť On-line internetovú technickú podporu jedenkrát na vyskúšanie.
Prihlásenie na zákaznícky portál
Na adrese https://clientportal.money.sk/ sa po zadaní Používateľského mena a hesla alebo Licenčného čísla dostanete priamo na stránku technickej podpory. Druhú možnosť pripojenia máte priamo z Money S3, kde sa cez záložku Money / Pomoc, kontakty dostanete na odkazy pre On-line podporu. Tu stlačíte odkaz ostatné možnosti podpory.
Spustí sa internetový prehliadač priamo na stránke podpory.
Tu sa môžete prihlásiť pomocou Vášho Používateľského mena. Pokiaľ nemáte Používateľské meno zadefinované, je nutné sa zaregistrovať cez záložku Registrácia pomocou Licenčného čísla. Po prihlásení si viete zmeniť Používateľské meno a heslo v záložke Správa účtu.
Po založení Vášho používateľského účtu sa už prihlasujete do Zákazníckeho portálu Vaším menom a heslom. V rámci Zákazníckeho portálu môžete v jednotlivých záložkách vykonávať tieto operácie:
- Úvod - prehľad informácií o registrovanej spoločnosti alebo fyzickej osobe. Je možné meniť a dopĺňať kontaktné údaje,
- Správa účtu - informácie o používateľskom účte, je tu možné meniť prihlasovacie meno a heslo,
- Licencie - prehľad licencií a rozširujúcich modulov s jednoduchou možnosťou dokúpenia Aktualizácie na príslušný rok,
- Objednávky - prehľad zadaných objednávok na registrovanú spoločnosť,
- Otázky - on-line internetová technická podpora s možnosťou zadať technickú otázku konzultantom Money S3,
- Servis - on-line možnosť objednania servisného zásahu,
On-line technická podpora
Otázky v rámci on-line technickej podpory môžete zadávať cez Zákaznícky portál / Otázky / Nová otázka. V zozname vidíte všetky už zadané otázky. Po kliknutí na tlačidlo Detail pri otázke si viete zobraziť text otázky a odpoveď konzultanta Money S3 na danú otázku.
K Vašej otázke môžete tiež pripojiť súbory, ktoré nemôžu presiahnuť veľkosť 1 MB.
Pokiaľ nemáte aktivovanú službu Podpora a aktualizácia, môžete na technickú podporu cez internet zaslať iba jednu otázku.
Objednávka servisu
Priamo zo Zákazníckeho portálu si môžete objednať aj servisný zásah. Po prihlásení sa do portálu pomocou Používateľského hesla viete v záložke Servis cez tlačidlo Objednať servis objednať servisný zásah podľa Vašich požiadaviek.
Objednávky servisu sú pre všetkých používateľov bez obmedzení.
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne priamo v Money S3 cez záložku Money / Zákaznícka podpora alebo na podpora@money.sk alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).