Upgrade Windows - odporúčané kroky pre Money S3
Aby boli Vaše údaje v Money S3 určite v poriadku, tak pred upgradom odporúčame vykonať tieto kroky.
Pred upgradom:
- vytvoriť zálohu všetkých agend, spoločných dát a formulárov
- deaktivovať licencie Money S3 (cez Money/Pomoc, kontakty/Licenčný manažér/Správa licencie/Deaktivovať)
Po úspešnom dokončení upgrade Windows:
- preinštalovať Money S3 kompletným inštalačným balíkom aktuálnej verzie
- pri prvom spustení aktivovať licenciu Money S3
- vykonať kontrolu dát
Upozornenie: nakoľko sme v praxi u zákazníkov po prechode na novší Windows zaznamenali, že operačný systém občas náhodne zmenil nastavené prístupové práva na niektoré priečinky na disku, odporúčame aj:
- skontrolovať, či ostali zachované prístupové práva v systéme Windows pre priečinok, kde sú umiestnené dáta (zvlášť ak sú dáta mimo verejných priečinkov)
- pri sieťovej inštalácií spôsobom server - klient, navyše na servery skontrolovať nastavenie zdieľania priečinku DATA a aj na servery aj klientoch overiť nastavenie výnimiek vo firewall (buď Windows Firewall alebo toho ktorého antivírového programu) pre povolenie komunikácie na porte 511 pre TCP - na tomto porte komunikuje Licenčný server
INFO: v prípade, ak používate prepojenie Money S3 s fiškálnymi tlačiarňami alebo registračnými pokladnicami, odporúčame otestovať funkčnosť komunikácie aj po upgrade.
Pre podrobnejší postup prác, popisujúci zálohu dát a preinštaláciu Money S3 kliknite tu.
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne priamo v Money S3 cez záložku Money / Zákaznícka podpora alebo na podpora@money.sk alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).