Umiestnenie súborov a zložiek pri novej inštalácii Money S3 od verzie 19.700
Od verzie 19.700 sa v súvislosti s novým inštalačným balíkom čiastočne zmenilo rozmiestnenie inštalačných adresárov Money S3. Pre prehľadnosť uvádzame nové rozmiestnenie súborov a zložiek pri novej inštalácií. Zmena sa netýka upgradu starších verzií.
Windows 11, 10, 8, 7, Server 2008/2012/2016/2019/2022 (64bit):
- Programové súbory: C:/Program Files (x86)/Solitea/Money S3
- obsahuje exe súbor a ostatné súbory potrebné pre beh programu
- obsahuje súbor MonS3.ini s informáciami o umiestnení zložiek dát
- obsahuje adresár Packs s upgrad balíčkami jednotlivých zložiek (napr. formuláre, demo dáta)
- CommonFiles: C:/Program Files (x86)/Common Files/Solitea
- obsahuje registračné DLL a informácie o poslednej inštalácií programu
- ProgramData: C:/ProgramData/Solitea
- obsahuje logy chybových stavov
- Data: C:/Users/Public/Documents/Solitea/Money S3
- obsahuje samotné dáta. Rozmiestnenie je závislé od spôsobu inštalácie lokál vs. server
- v prípade lokálnej inštalácie sú všetky podzložky v tomto adresári, v prípade serverovskej inštalácie sú delené na zložky Bin a Data (táto sa zdieľa v rámci siete)
- TMP: C:/Users/meno používateľa/AppData/Local/Temp/Solitea/Money S3/TMP
- obsahuje dočasné súbory
- Registre: HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/WOW6432Node/Solitea/Money S3/0/ RegSW
- obsahuje zapísané informácie o licencii
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne priamo v Money S3 cez záložku Money / Zákaznícka podpora alebo na podpora@money.sk alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).