Úvod / Návody / Potvrdenie uhradenej Aktualizácie - Obnova podpory
Napojte sa
Nový katalóg s doplnkami k Money S3
Preskúmať

Potvrdenie uhradenej Aktualizácie - Obnova podpory

Money S3 obsahuje funkciu, ktorá upozorní používateľov, aby si skontrolovali či majú zakúpenú a aktivovanú službu Podpora a aktualizácia  pre nasledujúci kalendárny rok. Prvé pripomenutie sa zobrazí 11. decembra a bude sa zobrazovať iba tým, ktorí majú v prístupových právach zvolenú možnosť Povoliť registráciu produktu Money S3.

TIP: štandardne si program zakúpenie služby Podpora a aktualizácia vie overiť automaticky a sám vykonať aktiváciu, avšak v prípade blokovania automatického overovania je potrebné ručné potvrdenie používateľa.

 

Ak ste službu  Podpora a aktualizácia ešte neuhradili, potvrďte voľbu  Pripomenúť neskoršie.  Upozornenie k aktualizácii Money S3 sa spustí opäť za 10 dní. Zároveň máte možnosť priamo z tohto okna cez voľbu  Zakúpiť podporu, si  zakúpiťPodporu a  aktualizáciu cez zákaznícky portál.

Faktúra za službu Podpora a aktualizácia  bola súčasťou novembrovej aktualizačnej zásielky, ak sa k vám nedostala, je možné si ju vyžiadať na našom obchodnom oddelení.
Kontakt:  obchod@money.sk  alebo +421 2 492 12323
Alebo si ju  vygenerujte na našom  zákazníckom portáli.

Ak ste už uhradili službu Podpora a  aktualizácia a neprebehla automatická aktivácia, potvrďte voľbu  Obnoviť podporu.  Automaticky sa vám spustí  Sprievodca registráciou  s  prednastavenou voľbou  Obnovenie aktivácie. Potvrďte voľbu tlačidlom  Ďalší, program sa spojí s registračným serverom, ktorý odošle do Money S3 nový aktivačný kód, ktorý vám predĺži platnosť  Podpory a  aktualizácie.

INFO: aktiváciu služby Podpora a aktualizácia viete vykonať aj manuálne v Money S3. Postupujte cez záložku Money / Pomoc, kontakty / Licenčný manažér, záložka  Správa licencie a tlačidlo  Obnoviť aktiváciu. Výsledkom by mala byť zmena dátumu platnosti služby vpravo hore.


 

  • Boli tieto informácie užitočné?
  • ÁnoNie

V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne priamo v Money S3 cez záložku Money / Zákaznícka podpora alebo na podpora@money.sk alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).

Napojte sa
Nový katalóg s doplnkami k Money S3
Preskúmať
Zavrieť reklamu
Napojte sa
Nový katalóg s doplnkami k Money S3