Krátke tipy pre inštaláciu a riešenie chybových hlásení
V tomto článku nájdete rad krátkych návodov, ako riešiť vybrané chybové hlásenia Money S3 a čo robiť pri niektorých situáciách počas inštalácie Money S3. Ďalšie dôležité informácie: Inštalujeme Money S3.
Nie je možné nájsť licenčný server pri sieťovej inštalácii
Skontrolujte si vo Firewalle OS Windows (Ovládacie panely), či máte povolený port 511, na ktorom beží služba „Licenčný server“, ktorá prideľuje licencie jednotlivým staniciam vo Vašej firemnej sieti.
Pri spustení Money S3 v sieťovej prevádzke sa objaví chybové hlásenie ohľadom neplatnej cesty v INI súbore.
Skontrolujte, či je uvedená cesta v súbore monS3.ini platná. Teda či máte pripojený príslušný sieťový disk a či na tento sieťový disk máte právo zápisu (nastavenie používateľských práv v OS Windows).
Pri spustení Money S3 systém hneď hlási, že s dátami pracuje iná stanica.
Toto chybové hlásenie vzniká ešte pred zadaním používateľského hesla do programu. V takomto prípade si skontrolujte prístupové práva (v OS Windows) na dátové priečinky programu Money S3 (Data, Brows, Forms, Frm, apod.) na hlavnom počítači – serveri. Pokiaľ Money S3 hlási chybu, že „s dátami pracuje iná stanica siete“ ešte pred zadaním hesla používateľa do programu Money, nemá používateľ právo editovať súbory v OS Windows.
Pri inštalácií Money S3 sa zobrazuje informácia o starej verzii licenčného servera.
Na hlavnom PC (či serveri) sa nachádza stará verzia Licenčného servera, predtým Správca sieťových licencií. Na všetkých staniciach ukončite prácu v Money S3. Zastavte a následne odinštalujte „Licenčný server“ na serveri (hlavnom PC). Potom si z inštalačného DVD Money S3 alebo z našich stránok prevezmite aktuálnu verziu „Licenčného servera“ a nainštalujte na hlavný PC (server).
Pri spustení Money S3 na klientskom počítači pri sieťovej prevádzke program hlási, že na serveri bola nájdená novšia verzia Money S3.
Pokiaľ pracujete v sieťovej prevádzke, tak je potrebné zabezpečiť aby na serveri aj na klientoch boli rovnaké verzie Money S3. Pokiaľ Vám program oznámi pri spustení Money S3, že na serveri je novšia verzia programu, tak je nutné pre zabezpečenie tejto podmienky nainštalovať rovnakú verziu aj na klientovi či už cez klientsetup.exe alebo priamo cez sprievodcu v chybovom hlásení.
Money S3 zahlási chybu pri zálohovaní či obnove dát zo zálohy
V mieste umiestnenia dát v priečinku „Data“ je nutné premenovať priečinky s názvom „backup.xxx“ napr. na „_backup.xxx“ a potom v priečinku „Data“ programu Money S3 odstrániť súbory „net.acc“ a „netacc.ini“.
Keď tieto súbory nie je možné zmazať/premenovať, reštartujte Váš počítač a zmazanie vykonajte po reštarte počítača.
Ako zistím, či mám inštalovanú aktuálnu verziu Money S3?
V záložke Money zvoľte sekciu Pomoc, kontakty / Overenie aktuálnosti verzie a kliknite na tlačidlo Zistiť poslednú verziu programu.
Je možné Money S3 prevádzkovať na linuxových distribúciách alebo iOS (Apple Mac)?
Money S3 je možné prevádzkovať len pod OS Windows.
Môže si požívateľ zmeniť svoje heslo pre prístup do Money S3?
Áno, vie si ho zmeniť v záložke Money / voľba Zmena hesla.
Obstarali sme si k Money S3 ďalšie moduly (Skladové analýzy, Kniha jázd a cestovné náhrady atď.), ako ich sprístupníme v programe?
Zvoľte záložku Money / Pomoc, kontakty / Licenčný manažér a kliknite na odkaz Aktualizovať moduly. Viac informácií.
Inštalácia plateného kompletu Money S3 na už existujúce neplatené Money S3 Štart
Zakúpili ste nový komplet Money S3 (Professional, Office, atď.), ale na Vašom PC už máte nainštalovanú verziu Money S3 Štart, ktorá obsahuje Vaše účtovné dáta. Ako postupovať, aby ste o dáta neprišli?
Zvoľte záložku Money / Pomoc, kontakty / Zaregistrovať licencovanú verziu. Tu je potrebné vyplniť Vaše IČO spoločnosti, nové licenčné číslo a pokračovať v registrácií prostredníctvom sprievodcu. Viac informácií.
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne priamo v Money S3 cez záložku Money / Zákaznícka podpora alebo na podpora@money.sk alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).