GoPay – prepojenie s Money S3
Tento návod popisuje prepojenie Money S3 s platobnou bránou GoPay.
Vo verzii 23.100 sme do Money S3 pridali funkciu import výpisu cez GoPay. Nastavenie je podobné ako pri prepojení s inými bankami.
Nastavenie
1. Postupujeme cez modrú záložku Money / Možnosti a nastavenia / Bankové účty a pokladnice.
2. Tlačidlom Pridať pridáme banku GoPay a doplníme potrebné náležitosti (skratka, popis, číslo účtu a kód banky, prípadne primárny účet). V spodnej časti kliknem na trojbodku v riadku Homebanking.
3. Tlačidlom Pridať službu si pridáme službu Gopay a vo Vlastnostiach potom dopĺňame informácie, ktoré ste obdržali po registrácii na https://help.gopay.com/cs/tema.
Údaje ClientID a ClientSecret a GoID ste obdržali cez SMS pred ostrým spustením platobnej brány. V prípade, že ste údaje neobdržali, odporúčame sa obrátiť na e-mail GoPay (viď tu).
POZNÁMKA: URL adresa - obsahuje adresu webovej služby GoPay. Možnosť editovať tieto adresy bola ponechaná len pre výnimočné prípady, ak by GoPay zmenila adresu tejto služby. Dôrazne neodporúčame adresy meniť. Pôvodné nastavenie tejto adresy obnovíte tlačidlom Východzie.
Spustenie importu
1. Následne spustíme sprievodcu importom výpisu cez Účtovníctvo / Výpis z účtu, kde zvolíme Službu a Nastavenie.
2. Nastavíme akou formou prípadne za aké obdobie chceme výpis naimportovať.
3. Ponúkne sa nám spracovanie výpisov.
4. V Nastavení zaúčtovania si môžeme nastaviť predkontácie alebo číselné rady, prípadne v Konfigurácií párovania nastaviť ako sa bude GoPay párovať.
5. Posledný krok je, či chceme zobraziť Výstupnú správu a kam ju chceme uložiť a dáme Dokončiť.
Automatizácia importu
Import cez GoPay je možné automatizovať pomocou modulu S3 Automatic.
Cez Nástroje / S3 Automatic si otvoríme zoznam úloh a tlačidlom Pridať úlohu si pridáme novú úlohu GoPay platobná brána. Vyberieme pre ktorú agendu sa má úloha vykonať a doplníme ďalšie nastavenia v záložke Konfigurácia a Časový plán.
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne priamo v Money S3 cez záložku Money / Zákaznícka podpora alebo na podpora@money.sk alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).