Inbox – schránka, archív a čítačka prijatých dokladov v jednom
Vďaka modulu Inbox nemusíte skladovať doklady v papierových archívoch ani v zložkách či e-mailoch v počítači. Všetky doklady máte prehľadne a bezpečne uložené na jednom mieste v Money S3.
Inbox funguje ako centrálna e-mailová schránka, do ktorej vám chodia všetky doklady od klientov, obchodných partnerov aj preposlané doklady od zamestnancov.
Inbox naviac z dokladov automaticky vyčíta všetky dôležité údaje a vy ich potom na pár kliknutí prenesiete do účtovníctva. Vďaka tomu ušetríte hodiny času, ktoré by ste strávili prepisovaním dokladov.
Modul Inbox načíta údaje z:
- dokladov vo formáte ISDOC (štandardizovaný formát, ktorý podporuje väčšina účtovných programov a ERP systémov),
- dokladov vo formáte ZUGFerD (štandardizovaný formát nemeckých a francúzskych faktúr)
- a doklady vo forme QR kódu.
Vďaka pokročilým filtrom vyhľadáte v Inboxe akýkoľvek doklad do minúty.