Úvod / Návody / Zákaznícky portál Money S3 - návod na použitie
Napojte sa
Nový katalóg s doplnkami k Money S3
Preskúmať

Zákaznícky portál Money S3 - návod na použitie

V rámci Zákazníckeho portálu na našej stránke www.money.sk, majú používatelia licencovaných produktov Money S3, ktorí majú aktivovanú službu Podpora a aktualizácia, možnosť zadať otázku cez On-line internetovú technickú podporu a zadať On-line objednávku servisného zásahu. Registrovaní zákazníci používajúci Štart verziu majú možnosť využiť On-line internetovú technickú podporu jedenkrát na vyskúšanie.

Prihlásenie na zákaznícky portál

Na adrese https://clientportal.money.sk/ sa po zadaní  Používateľského mena a hesla  alebo  Licenčného čísla  dostanete priamo na stránku technickej podpory. Druhú možnosť pripojenia máte priamo z Money S3, kde sa cez záložku Money / Pomoc, kontakty  dostanete na odkazy pre  On-line podporu.  Tu stlačíte odkaz  ostatné možnosti podpory.

Spustí sa internetový prehliadač priamo na stránke podpory.

Tu sa môžete prihlásiť pomocou Vášho  Používateľského mena. Pokiaľ nemáte  Používateľské meno zadefinované, je nutné sa zaregistrovať cez záložku  Registrácia  pomocou  Licenčného čísla. Po prihlásení si viete zmeniť  Používateľské meno a heslo v záložke  Správa účtu.

Po založení Vášho používateľského účtu sa už prihlasujete do  Zákazníckeho portálu  Vaším menom a heslom. V rámci  Zákazníckeho portálu  môžete v jednotlivých záložkách vykonávať tieto operácie:

  • Úvod  - prehľad informácií o registrovanej spoločnosti alebo fyzickej osobe. Je možné meniť a dopĺňať kontaktné údaje,
  • Správa účtu  - informácie o používateľskom účte, je tu možné meniť prihlasovacie meno a heslo,
  • Licencie -prehľad licencií a rozširujúcich modulov s jednoduchou možnosťou dokúpenia Aktualizácie na príslušný rok,
  • Objednávky - prehľad zadaných objednávok na registrovanú spoločnosť,
  • Otázky  - on-line internetová technická podpora s možnosťou zadať technickú otázku konzultantom Money S3,
  • Servis -on-line možnosť objednania servisného zásahu,
  • Aktualizácia - možnosť stiahnutia aktuálnej verzie a info o zmenách a novinkách

 

On-line technická podpora

Otázky v rámci  on-line technickej podpory  môžete zadávať cez  Zákaznícky portál / Otázky / Nová otázka. V zozname vidíte všetky už zadané otázky. Po kliknutí na tlačidlo  Detail  pri otázke si viete zobraziť text otázky a odpoveď konzultanta Money S3 na danú otázku.

K Vašej otázke môžete tiež pripojiť súbory, ktoré nemôžu presiahnuť veľkosť 1 MB.

Pokiaľ nemáte aktivovanú službu Podpora a aktualizácia, môžete na technickú podporu cez internet zaslať iba jednu otázku.

Objednávka servisu

Priamo zo Zákazníckeho portálu si môžete objednať aj servisný zásah. Po prihlásení sa do portálu pomocou  Používateľského hesla viete v záložke  Servis  cez tlačidlo  Objednať servis  objednať servisný zásah podľa Vašich požiadaviek.

Objednávky servisu sú pre všetkých používateľov bez obmedzení.

  • Boli tieto informácie užitočné?
  • ÁnoNie

V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne priamo v Money S3 cez záložku Money / Zákaznícka podpora alebo na podpora@money.sk alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).

Napojte sa
Nový katalóg s doplnkami k Money S3
Preskúmať
Zavrieť reklamu
Napojte sa
Nový katalóg s doplnkami k Money S3