Ako reaktivovať licenciu Money S3 pri zmene hardvéru
Ak sa chystáte zmeniť hardvér (napr. pevný disk) vášho počítača s nainštalovaným Money S3 alebo chcete Money S3 preniesť na iný počítač je potrebné dodržať nasledujúci postup, aby ste mohli licenciu programu aj naďalej používať.
Pretože je softvérová licencia Money S3 viazaná vždy na konkrétny hardvér, pri jeho zmene dochádza aj k zmene Registračného a Aktivačného kódu. V prípade, že Money S3 detekuje takú zmenu, samo zruší svoju aktiváciu.
Čo urobiť pri zmene hardvéru v počítači alebo pri prenose na iný počítač:
Pred zmenou hardvéru/počítača: na pôvodnom PC cez záložku Money/Pomoc, kontakty/Licenčný manažér/záložka Správa licencie - vykonajte Deaktiváciu licencie, najlepšie On-line pomocou internetu, potom všetko prebehne okamžite a automaticky.
Po zmene hardvéru/nainštalovaní Money S3 na novom PC: máte 20 dní na aktiváciu/registráciu programu, a to cez automaticky spusteného sprievodcu registráciou, najlepšie opäť On-line pomocou internetu. Vygeneruje sa nový Registračný kód a bude Vám pridelený i nový Aktivačný kód. Druhou možnosťou je vytlačiť registračnú kartu s novými údajmi a túto zaslať poštou, faxom alebo e-mailom na naše obchodné oddelenie, ktoré Vám obratom zašle späť Aktivačný kód. Než však tento dostanete, nebude možné Money bez registrácie spustiť, preto je lepšia registrácia on-line (prípadne zavolať na obchodné oddelenie a nadiktovať údaje z registračnej karty).
Ak najskôr nevykonáte Deaktiváciu licencie, bude pri pokuse o registráciu z nového počítača aktivácia zablokovaná a program nespustíte. Pri dodržaní uvedených postupov k žiadnym problémom nedôjde.
V prípade problémov s Vaším Money S3 kontaktujte prosím našu Zákaznícku podporu, a to buď písomne priamo v Money S3 cez záložku Money / Zákaznícka podpora alebo na podpora@money.sk alebo telefonicky na čísle 0249 212 345 (iba pre užívateľov so zaplatenou službou Podpora a Aktualizácia).